وب سایتهای مرتبط با ابزار سئو
نوشته شده توسط : افتخاری


وبسایت KWFinder – ابزار سنجش بهینه سازی کلمه ها کلیدی
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

ابزارهای seo لغات کلیدی مانند KWFinder به شما امداد می نمایند بتوانید عبارات کلیدی طولانی تری پیدا فرمائید که رقابت کمتری روی ان ها وجود داراست. متخصص ها از این ابزار برای جستن عبارات کلیدی، آنالیز بک لینک و پیوند ها و اخذ گزارش درباره با وب سایت شما در نتیجه ها کاوش به کارگیری می نمایند. ابزار Rank Tracker آن به شما یاری می نماید تا ضمن ردیابی پیشرفت خویش ، مبتنی بر یک میزان کلمه و واژه کلیدی ، بهبود درجه خویش را به راحتی دنبال فرمائید. به علاوه ، در‌حالتی که این کافی نباشد ، تعدادی واژه کلیدی پیشنهادی اخذ خواهید کرد که به شما یاری می نمایند حتی به درجه های بالاتری برسید.

مشاهده وبسایت


ابزار Google AdWords keyword planner
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

اکثری از کارشناسان ابزار سئو  seo از این ابزار برای جستن عبارات کلیدی غرض شان به کار گیری می نمایند. فرض نمایید شما دنبال عبارات کلیدی برای مسئله عمل تان می باشید، این ابزار می‌تواند شایسته ترین عبارات کلیدی را در مشت شما قرار دهد، هم چنین تعداد دفعاتی که‌این عبارات کلیدی در گوگل کاوش میشوند را در مشت شما قرار می‌دهند. براین اساس شما میتوانید لغت ها کلیدی طولانی خیس و یا این که مترداف هایی را پیدا نمائید که به شما اذن می‌دهند در قضیه عمل تان برای کلمه ها کلیدی ای هم سکو بگیرید که رقابت کمتری روی آن‌ها وجود دارااست.

مشاهده تارنما


وبسایت Moz – شایسته ترین اپلیکیشن نصفه مجانی بهینه سازی
شایسته ترین ابزارها و وبسایت های seo 2019

اپلیکیشن بهینه سازی Moz یکی‌از ابزارهایی میباشد که کارشناسان بهینه سازی به صورت دایم از آنها به کار گیری می نمایند. این ابزار بهینه سازی دائما همگام و هم‌زمان با تغییرات الگوریتم گوگل، تغییر و تحول یافته و با آن همگام می‌شود، هم چنین سیستم چت در مشت شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید به جواب هر سیرتکامل پرسش تان تخت گاز برسید. فرقی ندارد که دنبال عبارات کلیدی باشید، یا این که بخواهید آمار خزیدن و… را درباره با وب سایت تان را بدست آورید، این ابزار هر چیزی که شما بخواهید در چنگ شما قرار خواهد بخشید. می‌توانید آمار جامعی درباره با وب سایت تان بدست آورید، آنگاه از آنان برای بهبود مرتبه وب سایت تان به کارگیری فرمائید، حتی پیشنهاداتی نیز جهت بهبود جايگاه وب سایت تان به شما ارائه گردد. همینطور دارنده نوار ابزار MozBar بدون پول میباشد که میتوانید به طور مجانی آن را دانلود فرمائید، که به شما قابلیت میدهد هنگام مرور هر کاغذ ، معیارهای متفاوت seo دکان خویش را مانند domain authority و back link و spam score را ملاحظه کنید.

مهم‌ترین قابلیت و امکان این ابزار برسی اسپم اسکور وبسایت ها و بک لینک و پیوند های آن میباشد، مثلا در‌صورتی‌که به تارنما شما بکلینک های مضر آمده باشد شما می‌توانید لیست آنها‌را استخراج فرمائید و در گوگل وبمستر تولز disavow نمایید. یا این که در صورتی اسپم اسکور وب سایت شما بالا رفته باشد متوجه می شوید که وبسایت شما هک شده‌است.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: